وبلاگ

چگونه در دبی شرکت ثبت کنیم؟ راهنمای ۲۰۲۴ شرایط، مدارک، هزینه‌ها | do-tourism

چگونه در دبی شرکت ثبت کنیم؟ راهنمای ۲۰۲۴ شرایط، مدارک، هزینه‌ها | do-tourism

مثلا در شرکت با مسئولیت محدود لازم است در کنار نام تجاری عبارت LLC قید گردد. با توجه به تحریم های امارات و قوانین مربوط به سرمایه گزاران ایرانی، بهترین و کم دردسر ترین گزینه ثبت شرکت در مناطق اصلی MainLand می باشد. بهترین نوع ثبت شرکت در دبی برای ایرانی‌ها، شرکت‌ با مسئولیت محدود (LLC)، شرکت‌ سهامی(مدنی) (Civil Company) و شرکت‌ غیرسهامی (Sole Establishment) است. شرط سنی اخذ این مجوز در دبی، ۱۸ تا ۶۰ سال است و تایپ ویزایی که به فرد ارائه می‌شود ویزای سرمایه‌ گذاری امارات (Investor Visa) است. شما با دریافت این مجوز، می‌توانید اقامت ۳ ساله قابل تمدید دریافت کنید.

  • شما می‌توانید جهت آشنایی با انواع شرکت برای ثبت در دبی ابتدای مقاله را مطالعه نمایید.
  • این دلایل را که به طور کامل توضیح داده شدند، در جدول زیر به صورت خلاصه مشاهده می‌کنید.
  • با این ویژگی های مثبت و ایده آل اگر قصد ثبت و تاسیس شرکت های تجاری در دبی را دارید، می توانید از مشاوره های رایگان وکلا و مشاوران موسسه مهاجرتی اصطهباناتی برخوردار شوید.
  • در کشور امارات به دلیل وجود قوانین مشخص، موقعیت مناسب جغرافیایی، نرخ مالیات صفر درصد (برای درآمد‌های شخصی و شرکتی) بهترین فضا برای راه اندازی کسب و کار سودآور وجود دارد.
  • به این ترتیب که ۴۹ درصد از مالکیت از آن شما و ۵۱ درصد دیگر از آن کفیل است.
  • برای انتخاب اسم شرکت، باید از اسم یکی از سهام داران استفاده شود، به این صورت که قبل از نام شخص عبارت شرکت تضامنی به کار رود، یعنی به طور مثال، شرکت تضامنی رسولی و شرکا.
  بهترین سایت های استخدام و کاریابی خارجی و ایرانی زومیت | sarzaminestekhdam

لازم به ذکر است که دانشگاه‌های امارات بر اساس رتبه‌بندی QS جزو دانشگاه‌های استاندارد در جهان به شمار می‌روند. زنان در دبی می‌توانند با اخذ مجوز از اداره کل اقامت و امور خارجه کشور (GDRFA) اقدام به اسپانسر شدن برای فرزندان خود کنند. یکی دیگر از مزایای اسپانسر شدن برای فرزندان در امارات این است که می‌توانید برای آن‌ها ویزای کار در امارات را بگیرید. فرزندان شما پس از دریافت ویزای کار و صدور مدرک NOC می‌توانند در هر شرکت دیگری به جز شرکت شما مشغول به کار شوند.

آیا واردات مواد معدنی از هند امکان پذیر است؟

دبی یکی از مراکز اصلی تجارت و سرمایه گذاری در خاورمیانه است و به عنوان یکی از شهرهای پرطرف‌دار برای ثبت شرکت‌ها شناخته می‌شود. با وجود اقتصاد پویا و سیاست‌های سرمایه گذاری مساعد، ثبت شرکت در دبی جذابیت بالایی برای کسانی دارد که به دنبال راه‌اندازی یک کسب و کار در منطقه خلیج فارس هستند. در زمان درخواست اخذ ویزای همراه از طریق ثبت شرکت در دبی، باید مدارکی را تهیه و ارائه بدهید؛ این مدارک باید از قبل به زبان عربی ترجمه شده و معتبر باشند تا ویزای همراه بدون مشکل صادر شود. اگر صاحب یک شرکت در امارات و دبی هستید، مدارک شرکت هم مورد نیاز است. یکی از مزایای سرمایه گذاری در امارات امکان ثبت شرکت در دبی و انجام فعالیت های تجاری با گزینه های متنوع و تخصصی برای ایرانیان می باشد. به خصوص که مطابق با قوانین جدید ثبتی در این کشور امکان ثبت شرکت با مالکیت صد در صد ایرانی برای سرمایه گزاران ایرانی وجود دارد.

  ترتیب فیلم های مارول بر اساس خط زمانی داستان و سال ساخت زومجی

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت

انعطاف پذیری در انجام فعالیت های تجاری، کاهش خطر از دست رفتن سرمایه، مالکیت شرکت، امکان استخدام پرسنل اضافی و … از این قبیل موارد را برای این نوع شرکت ها به همراه دارد. موسسه حقوقی بین المللی دادگران حق و عدالت یکی از بزرگترین موسسات مشاوره به حساب می آید که از یک سیستم مشاوره ای نوین استفاده ثبت شرکت در دبی چقدر هزینه دارد می کند. با مراجعه به این موسسه می توانید از تخصص و تجربه وکلای پارسی کانادا در زمینه مهاجرت بهره مند شوید.

انجام فرآیند ثبت شرکت در دبی می تواند بین 30 تا 45 روز زمان ببرد، لازم است متقاضی در تمامی طول دوره انجام این کار در کشور امارات اقامت داشته باشد. یکی از انواع شرکت برای ثبت در دبی این نوع شرکت است که مناسب برای کسب و کارهای بزرگ و پروژه‌های سرمایه‌گذاری است. در صورتی که جبل علی را برای کار در امارات انتخاب می‌کنید، بهتر است بدانید که امکان ثبت شرکت در امارات با حداقل 2 نفر امکان‌پذیر و هزینه ها اندکی متفاوت است.