وبلاگ

تصفیه هوا | pantaplasma

تصفیه هوا | pantaplasma

اگر ذرات ریزتری در هوا موجود باشد و از فیلتر اولیه دستگاه عبور کند، قطعا در فیلتر هپا به دام می افتد. فیلتر فرمالدئید در دستگاه تصفیه هوای خانگی یک گاز شیمیایی بدون رنگ با بوی تند است که قادر به حذف ترکیبات عالی و سرب از محیط می باشد. وجود سه فیلتر رایج (اولیه، هپا و کربن فعال) از ملزومات یک دستگاه ایده‌آل است.

  • در برخی از دستگاه ها فیلتر دیگری شبیه به پیش فیلتر برای جذب بهتر ذرات بزرگ وجود دارد که دقیقا مانند مدل قبلی قابل شستشو است.
  • تصفیه هوای خودرویی آلماپرایم در یک ساعت چندین بار هوای ماشینمون رو به کمک فیلتر چندمرحله‌ای تصفیه میکنه تا داخل خودور هوای پاک و سالمی رو تنفس کنیم.
  • آلودگی هوا در دوران کودکی به سلامتی آسیب می رساند و خطر ابتلا به بیماری ها را در مراحل بعدی زندگی افزایش می دهد، با این حال کودکان نمی توانند برای محافظت از خود یا تاثیرگذاری بر سیاست های کیفیت هوا کاری انجام دهند.
  • در پاسخ به سوال دستگاه تصفیه هوا چه بخریم، نخستین انتخاب ما بی شک دستگاه تصفیه هوای رپس شرکت دانش بنیان پنتا پلاسما مدل RAP-410 است.

یکی دیگر از سوال هایی که ذهن خریداران را مشغول کرده است این است که قیمت بهترین دستگاه تصفیهِ کننده هوا چقدر است ؟ در پاسخ به این سوال باید گفت عوامل مختلفی در قیمت نهایی دستگاه های تصفیهِ هوا تاثیر دارد. در واقع برند دستگاه انتخابی، توان و قدرت آن، کیفیت عملکرد دستگاه تصفیهِ هوا مورد نظر، مرکز خرید آن، تکنولوژی های به کار رفته در آن و … در قیمت نهایی بهترین دستگاه های تصفیه کننده هوا تاثیر گذار می باشند. در پاسخ به سوال  در هنگام خرید تصفیه هوا باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟ باید گفت در هنگام خرید دستگاه تصفیه هوا باید به نوع دستگاه مورد نظر، توان و قدرت آن، متراژ محیط مورد نظر، برند آن، قیمت دستگاه تصفیه هوا و … دستگاه‌های تصفیه هوا با گرفتن ذرات اضافی، خطر ابتلا به بیماری‌ها را کاهش می‌دهند. در راهنمای خرید دستگاه تصفیه هوا موارد مهمی را ذکر می‌کنیم تا بتوانید دستگاهی را که مناسب محل زندگی شما است پیدا کنید.

  کارتون باربی عروسک مینیاتوری و اسباب بازی برای باربی

آیا دستگاه تصفیه هوا برای سلامتی مضر است؟

توان تصفیه هوا باید به گونه ای باشد که بتواند هوای محیط را با حداقل سرعت و با حداکثر کیفیت تصفیه و پاک سازی کند. توجه کنید که توان دستگاه باید متناسب با متراژ محیط، نوع آب و هوا و … تمام موارد ذکر شده با قیمت نهایی دستگاه های تصفیهِ هوا رابطه مستقیم دارند. به عبارت دیگر هر چقدر توان دستگاه انتخابی بالا تر باشد، هر چقدر تکنولوژی های تعبیه شده در ساختار دستگاه پیشرفته تر و بیشتر باشد و همچنین کیفیت بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. با مرجعه به سایت می توانید از قیمت بهترین دستگاه های تصفیِه هوا مطلع شوید و متناسب با نیاز و توان خود برای خرید آن ها اقدام کنید.

دستگاه تصفیه هوا TM-TW400H

بهترین مکان برای قرار گیری دستگاه تصفیه هوا اتاق خواب است و توصیه می شود، حتی اگر یک دستگاه تصفیه هوای بسیار قوی برای کل منزل خود تهیه کرده اید. یک محصول با توان کم تر اختصاصا برای اتاق خواب خود نیز تهیه کنید تا تغییر در خواب و احساس راحتی بیشتر را در آن بین تجربه کنید. یکی از عوامل موثر در قیمتِ دستگاه تصفیه هوا، نوع فیلترهای دستگاه تصفیه هوا می باشد. فیلتر های گوناگون و متنوعی در ساختار داخلی دستگاه های تصفیه کننده هوا به کار رفته است که می توان به پیش فیلتر، فیلتر کربن فعال، فیلتر هپا، فیلتر یون منفی، فیلتر پلاسما و … اشاره کرد که عملکرد هر کدام با دیگری متفاوت می باشد. لازم به ذکر است که برخی از آن ها قابلیت شست و شو دارند و برخی دیگر را باید بعد از مدتی تعویض کرد.

  خرید آنلاین از سایت ترندیول ترکیه لکسی استایل

جاروبرقی آب و خاک کارچر مدل WD 3 P

این نوع دستگاه ها برای تصفیه هوای ماشین طراحی شده و با باتری قلمی کار میکنند یا به فندک ماشین وصل و شارژ می شوند. همچنین توصیه می کنیم علیرغم تاثیر گذاری بسیار مثبت دستگاه تصفیه هوا، عوارض اندک آن را نیز در نظر داشته باشید. به این منظور توصیه می کنیم مقاله عوارض دستگاه تصفیه هوا را مطالعه کنید. در واقع تکینیک این دستگاه ایجاد جریانی برای جابه جائی هوای بی کیفیت از فضای اتاق و ورود هوای تازه از محیط بیرون به داخل فضای بسته است. تهویه هوا به طور طبیعی می تواند از طریق باز کردن در و پنجره ها و دریچه های ورود و خروجی هوای اتاق و محیط های سربسته صورت بگیرد.