وبلاگ

سایر محصولات کاسپین ماشین | توکو لیفتراک

سایر محصولات کاسپین ماشین | توکو لیفتراک

با این وجود، این دستگاه در مدت زمان کوتاهی مورد استقبال سایر کارخانه ها قرار گرفت. به این ترتیب، برندهای مطرح جهان سفارش ساخت این لیفتراک ها را به کمپانی کلارک می دادند. برای ارائه انواع لیفتراک، جک پالت، استاکر و قطعات یدکی در خدمتتون هستیم. اکثر لیفتراک‌های دوگانه سوز موجود در بازار ایران از این موتور ۴ سیلندر تشکیل شده‌اند و به همین دلیل قطعات یدکی موتور نیسان دوگانه سوز در بازار با قیمت رقابتی موجود می‌باشد. طراحی و نگهداری لاستیک که از مهمترین لوازم لیفتراک محسوب می شوند باید به گونه ای باشد که عملکرد بالایی داشته باشند. لیفتراکهای صنعتی عمدتاً برای عملیات داخلی طراحی شده اند، مجهز به لاستیک‌های سخت لاستیکی هستند که به راحتی می‌توان آنها را بر روی سطوح بتنی کف کارخانه‌ ها استفاده کرد.

  • همانطور که می دانید، لیفتراک به منظور بالا بردن کالا و بار بکار می رود.
  • اتاق محل استقرار راننده است و ادواتی مانند صندلی، پدال، اهرم ها، فرمان و غیره در قالبی زیبا قرار گرفته تا به راحتی راکب بتواند از آن استفاده کند.
  • برخی از کابین های لیفتراک ها نیز از یک گارد بالاسری و باز ساخته می شوند.

برخی از این قوانین و مقررات توسط خود کارخانه تولیدکننده وضع می شوند و برخی دیگر به صورت استانداردهای بین المللی بکار می روند. به این طریق، تعادل وزنی میان بار و تکیه گاه ایجاد می شود و جابجایی کالا توسط نیروی محرکه صورت می گیرد. برقراری تعادل در لیفتراک های مختلف به قرار گرفتن آن ها در وضعیت مناسب بستگی دارد. اگر به هر دلیلی تعادل و پایداری لیفتراک از بین برود، احتمال واژگون شدن آن وجود دارد. تجربه – شبکه ما تیمی از متخصصان ماهر است که سالها تجربه خدمات رسانی به مشتریان در این بخش را دارند. بنابراین، ما این توانایی را داریم که تمام نیازهای شما به قطعات را به شیوه ای کارآمد مدیریت کنیم.

  بازی فکری جدیدترین اسباب بازی فکری کودکان و بزرگسالان پیکوتویز ارسال به سراسر کشور با گارانتی سلامت کالا

وزنه تعادل لیفتراک

گارد بالاسری، یک سقف فلزی است که از اپراتور در برابر سقوط اشیا بزرگ و سنگین محافظت می کند. البته در برخی از لیفتراک ها، گارد بالاسری به صورت یکپارچه با بدنه ساخته می شود. در نتیجه، نمی توانند از اپراتور در برابر سقوط اشیا کوچک تر محافظت کنند. ارتفاع بالابری آزاد، به ارتفاعی گفته می شود که در آن بار توسط چنگال های دکل بالا برده می شود. در این حالت، چنگال های دکل برای بالا بردن بار نیازی به رسیدن دکل به حداکثر اندازه خود ندارند.

تعمیرات لیفتراک برقی ، تعمیرات لیفتراک گازسوز ،تعمیرات لیفتراک دیزل و تعمیرات لیفتراک دوگانه سوز

این سیستم ها همچنین به عنوان مقرون به صرفه شناخته می شوند و اکثر کاربران ترجیح می دهند کامیون های خود را به همان سیستم مجهز کنند. فروشگاه پاورپارت وارد کننده قطعات برقی ( استارت و دینام ) لیفتراک های کوماتسو ، نیسان ، میتسوبیشی ، تویوتا ، کلارک ، هایستر ، کاترپیلار ، دوو دوسان… لوازم استارت و دینام لیفتراک های گازی ، بنزینی و دیزل
قطعات برقی لیفتراک ارسال به سراسر کشور
فروش به صورت حضوری و مجازی
برای سفارش تماس بگیرید. نمایشگاه بین المللی ماشین آلات تبریز به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های بزرگ در کشور و ظرفیت عالی برای آشنایی سایر فعالان این حوزه در سراسر کشور است. جزئی است که باعث حرکت بالا و پایین ریل های دکل توسط زنجیر یا مستقیما توسط سیلندر هیدرولیک می شود. در واقع بارکش ساختاری است که تکیه گاه مناسب برای شاخک ها و متعلقات جانبی دستگاه است.

  راهنمای خرید باربیکیو آتش مهر تولید کننده انواع باربیکیو و کباب پز

لوازم یدکی چری ، ام وی ام , جک , لیفان ، هایما ، اچ سی کراس

از لیفتراک هایی با دکل ساده برای جابجایی بار در فواصل کوتاه استفاده می شود. دکل های ساده از یک قسمت خارجی ثابت و یک قسمت داخلی کشویی تشکیل شده اند. ارتفاع بلند کردن بار در این نوع لیفتراک ها به دلیل کشش ریل های داخلی محدود است. از کاربردهای اصلی دکل ساده می توان به قرار دادن محموله در کامیون اشاره کرد. در ادامه، برخی از اصطلاحات رایج در هنگام بکار بردن دکل به عنوان یکی از قطعات لیفتراک آورده شده است.