وبلاگ

راهنمای خرید باربیکیو آتش مهر تولید کننده انواع باربیکیو و کباب پز

راهنمای خرید باربیکیو آتش مهر تولید کننده انواع باربیکیو و کباب پز

از مهمترین مراحل مربوط به راه اندازی رستوران سنتی و سفره خانه، می توان به خرید تجهیزات آشپزخانه اشاره نمود. خرید باربیکیو معمولا بر حسب فاکتورهایی همچون نوع آن، تجهیزات، اندازه و قیمت تعیین می‌شود. از طرف دیگر عواملی مثل تولیدکننده محصول نیز در تصمیم شما تاثیرگذار است و شما برای یک خرید آگاهانه نیاز به شناخت برندهای مشهور تولید باربیکیو دارید. یکی از توصیه هایی که برای خرید باربیکیو لوکس داریم این است که دستگاه هایی را انتخاب کنید که قطعات آن به صورت جداگانه رنگ کاری و متصل شده اند. این امر سبب می شود تا در صورتی که یکی از قطعات دچار خرابی شد امکان تعویض یا تعمیر سریع آن وجود داشته باشد.

  • در این گریل تنها با فشار یک دکمه روشنایی و گرمای لازم را بدون دردسر فراهم می کند.
  • علاوه بر ابعاد محیط اطراف باربیکیو، باید به گرمای تولیدی توسط آن نیز توجه داشته باشید.
  • اما اگر فرآیند کباب زدن با شعله زیاد یا زنگ زدگی اجزای دستگاه همراه شود، تفریح و سرگرمی به تجربه‌ای نا امید کننده تبدیل خواهد شد.
  • از طرفی باربیکیو ذغالی برای روشن شدن و پیدا کردن درجه حرارت مناسب و مورد نیاز به زمان زیادی احتیاج داشته و هم چنین زمان بسیار زیادی طول می کشد تا سرد شده و تمیز گردد.
  • اگر آهنربا به فولاد ضدزنگ بچسبد، به این معنی است که کیفیت پایینی دارد و احتمال زنگ‌زدگی آن بیشتر است.

چراکه هم می‌توان سیخ و ماهی تابه را روی آن قرار داد، هم به‌عنوان یک کباب‌پز برقی و قابل‌حمل. از طرفی یک ماهی‌تابه بزرگ و زیبا آن هم با طراحی زیبا و مدرن، توجه همگان را به خود جلب می‌کند. – از ویژگی‌های مهم دستگاه کباب گیر دستی این است که به‌راحتی قابل‌شست‌وشو است و در اثر استفاده‌های مکرر، رنگ و ظاهر خود را از دست نمی‌دهد. به‌طوری‌که می‌توان با استفاده از فندک، گاز را روشن کرد و کباب درست کرد. باربیکیوهای گازی به‌خوبی نوع ذغالی آن‌ها، نمی‌توانند حرارت را به غذا منتقل کنند و به‌ همین دلیل نمی‌توان غذاها و استیک‌های باکیفیتی روی این باربیکیوها تهیه کرد. علاوه‌ بر آن، هزینه‌های سوخت این نوع از باربیکیوها نیز بالاتر است.

  بازسازی ویلا + نکات طلایی و محاسبه هزینه بازسازی ویلا گروه مهندسین دژار | villatobesaz

باربیکیوهایی که امکان استفاده از هر دو نوع سوخت گازی و ذغالی را دارند به دلیل کارکرد دوگانه شان گزینه به صرفه‌تری محسوب می‌شوند. – سیستم خاموش شدن اتوماتیک، این سیستم پس از 4 دقیقه خاموش می‌شود و در حین پخت کباب می‌توان سیخ‌ها و جوجه‌ها را دوباره روشن نمود. – قابل استفاده برای گریل، این کباب پز از جنس استیل بوده و بسیار مقاوم است. همچنین سیستم چرخش 360 درجه در این کباب پز امکان پخت کباب در هر جهتی را مهیا نموده است.

باربیکیو گازی

این کباب پزها در اندازه ها و قیمت های مختلف در فروشگاه ها موجود می باشد. از طرفی طرز تهیه باربیکیو آپارتمانی به نوعی به ایجاد و زیباسازی فضای بیرونی ویلاها کمک می کند و برخلاف پخت غذا روی فر یا گاز طعم بدیع و منحصر به فردی دارند. اما قیمت‌هایی که به شما پیشنهاد می‌شود ممکن است زیاد با واقعیت هماهنگی نداشته باشد، چراکه نوع و جنس بدنه‌ی هر دستگاه‌شان با هم فرق دارد. – بهترین راهکار برای کاهش قیمت‌های این قبیل دستگاه‌ها، استفاده‌ی مناسب‌شان از گاز است.

فردی که می خواهد کباب درست کند، باید لباس مخصوص بپوشد چون خطر آتش گرفتن لباس ‌وجود دارد. هنگام روشن بودن باربیکیو از نزدیک شدن کودکان خود یا افراد پیر به آن جلوگیری کنید و همچنین دستگاه را در مواقعی که روشن است تکان ندهید. اکثر مواقع گاز بر اثر باد یا هر چیز دیگری خاموش می‌ شود پس دلیلی برای نگرانی نیست. برای اینکار بهتر است بعد خاموش کردن شیر گاز مجددا آن را روشن کنید. بهتر است بدانید که برای خرید باربیکیو باید چند نکته را رعایت کنید که در ادامه تمام آنها را توضیح خواهیم داد. در ادامه چندین مدل با کیفیت را برای شما ارائه خواهیم داد که می توانید قبل از خرید با خصوصیات و ویژگی های آنها به طور کامل آشنا شوید.

  دانلود همه نوحه و مداحی های محمد حسین پویانفرجدید و قدیمی » موزیک ترین | pelan3

وزیر نفت: طی ۸ سال آینده برای تکمیل پروژه‌های ‎نفتی به ۲۴۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری نیاز است

شما با خرید باربیکیو از تهران کیچن می‌توانید به طور جداگانه باکس زغال را سفارش دهید که بر روی قسمت کباب پز قرار می‌گیرد و می‌توانید به عنوان کباب پز ذغالی از آن استفاده کنید. جنس بدنه باربیکیو باید مقاوم در برابر رطوبت، زنگ زدگی و با کیفیت باشد. جنس هایی که برای ساخت این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند، معمولاً آلومینیوم، استیل، چدن و فولاد با پوشش رنگ یا لعاب می باشد. جنس استیل قیمت بالاتری نسبت به سایر جنس ها دارد، زیباتر می باشد، تمیز کردن آن به راحتی صورت می گیرد و اگر جنس استیل خوب باشد، در برابر رطوبت نیز پایدارتر خواهد بود. پس اگر حاضرید بابت خرید باربیکیو خود هزینه بیشتری را صرف کنید، پیشنهاد ما به شما باربیکیویی با جنس استیل ضد زنگ و با کیفیت می باشد.

از آنجایی که باربیکيو های گازی با گاز کار می کنند، سریع تر گرم می شوند؛ اما برای گرم شدن ذغال در باربیکیوهای ذغالی به زحمت بیشتری نیاز است. باربیکيو های گازی به دلیل داشتن ساختار پیچیده تر با قیمت های بیشتری نسبت به باربیکیو های ذغالی به فروش می رسند. این باربیکیوها دارای سه شعله هستند و برای مهمانی های شلوغ و یا خانواده های شلوغ مناسب ترین پیشنهاد هستند. اگر قصد دارید در منزل خود از کباب پز استفاده کنید بهتر است که از مواردی با سوخت پایین بهره ببرید و بهره گیری از کباب پزهای زغالی برای افراد آپارتمان نشین مناسب نیست.

  انواع عروسک باربی مدل جشن تولد، پلنگی و .. قیمت + خرید ارسال به سراسر کشور با گارانتی سلامت کالا

باربیکیو ذغالی :

این نوع گریل به هیچ نوع سوختی نیاز نداشته و آنها به سرعت گرم می شوند. مدل های پیشرفته کباب پز گازی به شما این امکان را می دهد که با استفاده از دستگیره های کنترلی ساده دما را در حین فرآیند پخت و پز با دقت زیادی تنظیم و کنترل کنید. گریل گاز به سرعت گرم می شود و برای پخت مرغ، ماهی و سبزیجات عالی است.

در کنار همه اینها ظاهر جذاب و شیک باربیکیو، فضای مناسبی را برای طبخ کباب‌های لذیذ برای شما مهیا می‌کند. – برای اینکه بتوانید یک باربیکیو خانگی با ظاهر و چیدمان عالی برای خود آماده کنید، باید به فکر خرید تجهیزات ایمنی و مراقبتی با کیفیت و مرغوب باشید. همه چیز خیلی جادویی به نظر می رسد وقتی که بوی خوب استیک تازه بر روی باربکیو از میان درب ها و پنجره ها گذر می کند و شکم شما را از خوابی عمیق بیدار می کند و حس گرسنگی را در شما بهترین منقل برمی انگیزد.